Kandiramazsin Beni 1.Bölüm

[postlink]http://3dizi.blogspot.com/2009/08/kandiramazsin-beni-1bolum.html[/postlink]
yepyeni bir yarışma baslıyor
Sunucu: Vatan Şaşmaz

Eğlenceli, şaşırtıcı, sürprizlerle dolu yepyeni bir yarışma... 9 kutuda 9 ünlü!
Müjdat Gezen, Alp Kırşan, Deniz Özerman, Cenk Erdem, Yıldo, Hande Ataizi, Ebru Akel, Nedim Saban, Esra Ceyda Kardeşler.

Ünlülere sorulan sorular ve iki yarışmacı...
Ünlüler sorulara doğru cevap mı veriyor, yanlış mı?
Yarışmacılar tahmin etmeye çalışıyor.

Eğlenceli, şaşırtıcı, sürprizlerle dolu yepyeni bir yarışma...

Vatan Şaşmaz'ın sunacağı Kandıramazsın Beni Salı 20.00'da FOX'ta

Kandiramazsin Beni 1.Bölüm izle, Kandiramazsin Beni 1.Bölüm resimler, Kandiramazsin Beni 1.Bölüm bedava izle, Kandiramazsin Beni 1.Bölüm özet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder